Znak G-1a. Słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni

Informuje o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego.
G-1b. Słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni

Znak ten informuje o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego. Słupek z dwiema kreskami umieszczany jest – na 2/3 odległości znaku ostrzegawczego od przejazdu.
G-1c. Słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po prawej stronie jezdni

Znak ten informuje o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego. Słupek z jedną kreską jest umieszczany jest – na 1/3 odległości znaku ostrzegawczego od przejazdu.
G-1d. Słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni

Znak ten informuje o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego.
G-1e. łupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni

Znak ten informuje o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego. Słupek z dwiema kreskami umieszczany jest – na 2/3 odległości znaku ostrzegawczego od przejazdu.
G-1f. Słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po lewej stronie jezdni

Znak ten informuje o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego. Słupek z jedną kreską jest umieszczany jest – na 1/3 odległości znaku ostrzegawczego od przejazdu.
G-2. Sieć pod napięciem

Tablica ta oznacza, że nad przejazdem kolejowym jest zawieszona sieć trakcyjna pod napięciem.
G-3. Krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym jednotorowym

Tablica ta wyznacza miejsce zatrzymania się w związku z ruchem pociągu lub innego pojazdu szynowego na przejeździe kolejowym bez zapór lub półzapór; znak ten informuje, że na przejeździe występuje jeden tor.
G-4. Krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym wielotorowym

Tablica ta wyznacza miejsce zatrzymania się w związku z ruchem pociągu lub innego pojazdu szynowego na przejeździe kolejowym bez zapór lub półzapór; znak ten informuje, że na przejeździe występuje kilka torów.







R-1. Szlak rowerowy krajowy

Oznacza przebieg szlaku rowerowego krajowego.
R-1a. Początek (koniec) szlaku rowerowego krajowego

Oznacza przebieg szlaku rowerowego krajowego.
R-1b. Zmiana kierunku szlaku rowerowego krajowego

Oznacza przebieg szlaku rowerowego krajowego.
R-2. Szlak rowerowy międzynarodowy

Oznacza przebieg szlaku rowerowego międzynarodowego w numerze wskazanym na znaku.
R-2a. Zmiana kierunku szlaku rowerowego międzynarodowego

Oznacza przebieg szlaku rowerowego międzynarodowego w numerze wskazanym na znaku.
R-3. Tablica szlaku rowerowego

Wskazuje odległość do głównych miejscowości położonych przy szlaku rowerowym.
W-1. Klasa obciążenia mostu o ruchu jednokierunkowym.

Jest to znak dla kierujących pojazdami wojskowymi. Znaczenie znaku określają odrębne przepisy.
W-2. Klasa obciążenia mostu o ruchu dwukierunkowym.

Jest to znak dla kierujących pojazdami wojskowymi. Znaczenie znaku określają odrębne przepisy.
W-3. Klasa obciążenia mostu o ruchu jednokierunkowym dla pojazdów kołowych i gąsienicowych

Jest to znak dla kierujących pojazdami wojskowymi. Znaczenie znaku określają odrębne przepisy.
W-4. Klasa obciążenia mostu o ruchu dwukierunkowym dla pojazdów kołowych

Jest to znak dla kierujących pojazdami wojskowymi. Znaczenie znaku określają odrębne przepisy.
W-5. Klasa obciążenia mostu o ruchu jednokierunkowym dla pojazdów gąsienicowych

Jest to znak dla kierujących pojazdami wojskowymi. Znaczenie znaku określają odrębne przepisy.
W-6. Szerokość mostu lub środka przeprawowego

Jest to znak dla kierujących pojazdami wojskowymi. Znaczenie znaku określają odrębne przepisy.
W-7. Wysokość skrajni pionowej na moście lub w tunelu

Jest to znak dla kierujących pojazdami wojskowymi. Znaczenie znaku określają odrębne przepisy.

Znak D-54. Strefa czystego transportu

Oznacza wjazd do strefy czystego transportu. W takiej strefie poruszać się mogą wyłącznie pojazdy elektryczne i wodorowe lub napędzane CNG lub LNG.
Znak D-55. Koniec strefy czystego transportu.

Oznacza wyjazd ze strefy czystego transportu.